Zákaznická podpora
V pátek 15. 11. 2024 bude z technických důvodů omezen provoz centrály v Olomouci včetně HOT-LINE a přístupu do zákaznického portálu. Dodavatel elektřiny nám na celý den vypne proud.
Jsme si vědomi toho, že jde o kritický den vzhledem ke zpracování mezd. V případě potřeby se prosím obracejte na Otakara Hajdu (ohajda@vision.cz).
Omlouváme se za tuto komplikaci a děkujeme za pochopení.
Jsme tu pro vás. Ozvěte se nám. Přes zákaznický portál a e-mail příjímáme podněty non-stop. Telefonická HOT-LINE funguje ve všední dny od 8 do 16 hodin.
E-mail je také možné odeslat přímo z Vision ERP stiskem kombinace kláves <CTRL><ALT><mezerník>.
Doporučujeme využívat přednostně servisní portál, kde můžete sledovat, v jaké fázi je plnění vašeho požadavku a kdo se jím zabývá.